donderdag 5 januari 2017

2017 - Wat zal het ons brengen.


Ik zou veel kunnen vertellen, over mijn hoop, mijn vertrouwen, maar ook over de spanningen waarin de wereld nu verkeert. 2017 is een bijzonder jaar. Het is dit jaar 100 jaar geleden dat Maria verscheidene keren is verschenen aan drie kinderen in Fatima. Zij heeft de kinderen veel geleerd, boodschappen die zij op hun beurt moesten doorgeven aan de leiders van de Kerk en van de wereld. Maar ook aan de gewone mensen, zoals u en ik.

Veel heeft reeds plaatsgevonden, maar wat staat er nog te gebeuren? Ik geef u hier afzonderlijke linken, waar u zelf op verkenning kunt gaan. De eerste verschijningen vonden plaats op 13 mei 1917 en de laatste op 13 oktober van dat zelfde jaar. Het is ook toen dat het grote zonnewonder plaats vond, dat door meer dan 70.000 mensen werd gezien en meegemaakt. Velen dachten toen dat dit het einde van de wereld was. Maar dat was niet Gods bedoeling. Maar wel een bevestiging van de echtheid van de verschijningen van Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans, zoals ze zichzelf noemde.











Ria

Geen opmerkingen: